Contractació estudi sociològic 2023

El Consell Valencià de la Joventut ha iniciat el procés de recerca per a elaborar un estudi sociològic sobre la cultura política de les persones joves. A continuació disposeu d’un resum informatiu amb les claus de la contractació i detalls.

L’objectiu de l’estudi és analitzar el coneixement i interès dels joves per la política. Sense entrar en sigles i marques polítiques volem recollir les opinions i converses que les persones joves tenen. A més, ens interessa saber les actituds cap a la democràcia i les opinions sobre la societat en la qual vivim. També, seria interessant esbrinar la seua identificació ideològica (sense entrar en marques) i la dels seus pares/mares/tutors-es/familiars. I, finalment la participació política de la gent jove, la participació electoral.

 

Àmbit: autonòmic

Univers: Població jove de tots els sexes entre 16 i 30 anys

Metodologia: quantitatiu i qualitatiu

Data d’entrega de l’informe final: 20/11/2023

Termini d’entrega de propostes amb pressupost: fins al 5 de maig a les 12:00 h

 

Per qualsevol dubte, podeu enviar un correu electrònic a tecnic.incidencia@conselljoventut.org.

¡Comparteix!

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

Categories

Arxiu

Tags

Noticies més recents

Contacte
de Premsa

Jorge
Domingo
Ferrando

Tècnic de Comunicació

Contacte de Premsa

INFORMACIÓ BÀSICA SOBRE PROTECCIÓ DE DADES
Responsable del tractament: CONSELL DE LA JOVENTUT DE LA COMUNITAT VALENCIANA
Direcció del responsable: C/ LINTERNA, 26, CP 46001, VALENCIA (Valencia/València)
Finalitat: Les seues dades seran usades per a poder atendre les seues sol·licituds i prestar-li els nostres serveis.
Publicitat: Només li enviarem publicitat amb la seua autorització prèvia, que podrà facilitar-nos mitjançant la casella corresponent establida a aquest efecte.
Legitimació: Únicament tractarem les seues dades amb el seu consentiment previ, que podrà facilitar-nos mitjançant la casella corresponent establida a aquest efecte.
Destinataris: Amb caràcter general, només el personal de la nostra entitat que estiga degudament autoritzat podrà tindre coneixement de la informació que li demanem.
Drets: Té dret a saber quina informació tenim sobre vosté, corregir-la i eliminar-la, tal com s'explica en la informació addicional disponible en la nostra pàgina web.
Informació addicional: Més informació en l'apartat “POLÍTICA DE PRIVACITAT” de la nostra pàgina web.